Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, Pircējam veicot pasūtījumu, izmantojot tālruni, tīmekli, elektronisko pastu vai faksu, starp Pircēju un Pārdevēju tiek slēgts Distances līgums. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, SIA „EIRODURVIS” saglabā ar Pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā.
Šis līgums tiek noslēgts starp interneta tirdzniecības vietnes www.m-lux.lv īpašnieku, sabiedrību ar ierobežotu atbildību „EIRODURVIS”, reģistrācijas numurs 40003831156, juridiskā adrese: Rīga, Slokas iela 111, LV-1067 (turpmāk tekstā – Pārdevējs), un personu, kura veic pasūtījumu un iegādājas preces www.m-lux.lv interneta veikalā (turpmāk tekstā – Pircējs). Šis Distances līgums regulē visus pirkumus un pasūtījumus, kas veikti caur www.m-lux.lv tiešsaistes platformu. Līguma noteikumi nav piemērojami darījumiem, kas noslēgti Pārdevēja fiziskajās tirdzniecības vietās.
Pircējs pasūta, iegādājas un apmaksā, bet Pārdevējs piegādā un pārdod durvis, furnitūru, papildu elementus, logus, žalūzijas, garāžu vārtus un saistītos pakalpojumus (turpmāk tekstā – Preces) saskaņā ar šajā Līgumā noteiktajiem nosacījumiem.
Pircējs veic Preču pasūtījumu, aizpildot tam paredzēto formu Pārdevēja interneta vietnē www.m-lux.lv. Veicot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt šī distances līguma noteikumiem, sniegs precīzu un pilnīgu informāciju, tostarp vārdu, uzvārdu, piegādes adresi un kontaktinformāciju, un apstiprinās to, nospiežot “Noformēt pasūtījumu”. Par jebkādām datu izmaiņām Pircējam jāinformē Pārdevējs ne vēlāk kā 24 stundu laikā pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas, nosūtot e-pastu uz info@m-lux.lv. Pircējs ir atbildīgs par sniegto datu pareizību, un neprecīzi dati var ietekmēt Preču piegādi. Pasūtījuma iesniegšana tiek uzskatīta par Pircēja piedāvājumu noslēgt šo Distances līgumu par pasūtīto Preču piegādi un par Pircēja piekrišanu iegādāties norādītās Preces par norādīto cenu. Personas dati, kas nepieciešami Preču piegādei, netiks nodoti trešajām personām, izņemot VAS Latvijas pasts un SIA „OMNIVA” kurjerpastu (turpmāk tekstā – kurjerpasts), lai nodrošinātu pasūtījuma izpildi.
Pārdevējs nodrošina Preču piegādi uz Pircēja norādīto adresi saskaņā ar Pārdevēja vai kurjerpasta noteiktajiem piegādes tarifiem. Pircējs apmaksā gan piegādes izdevumus, gan Preču vērtību vienlaicīgi, pirms pasūtījuma apstiprināšanas un Preču nosūtīšanas. Piegādes maksa tiek iekļauta izrakstītajā rēķinā. Pircējam ir arī iespēja saņemt Preces bez maksas Pārdevēja noliktavā (Rīga, Kurzemes prospekts 3G, LV-1067), iepriekš vienojoties par saņemšanas laiku no 9:00-17:00 darba dienās.
Pasūtījumus var veikt jebkurā diennakts laikā. Pasūtījumu apstrāde un komplektēšana Pārdevēja pusē notiek darba dienās no plkst. 10.00 līdz 18.00. Sestdienās un svētdienās pasūtījumu komplektēšana netiek veikta. Pārdevējs nosūta Pircējam pasūtījuma pieņemšanas apstiprinājumu elektroniskā veidā uz norādīto e-pasta adresi. Ja Pircējs nesaņem apstiprinājuma e-pastu, tas nozīmē, ka pasūtījums nav reģistrēts. Pasūtījuma komplektēšana tiek uzsākta tikai pēc pilnas maksājuma summas saņemšanas Pārdevēja bankas kontā.
Pircējs var izmantot Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktās atteikuma tiesības un atgriezt Preces 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā. Lai izvairītos no strīdiem, Pircējam, saņemot Preces, ir pienākums pārbaudīt to atbilstību pasūtījumam (tostarp krāsu, nosaukumu un citus būtiskus parametrus).
5.1. Atteikuma tiesību ierobežojumi
Atteikuma tiesības ir piemērojamas tikai tām Precēm, kas ir pieejamas iegādei tieši no Pārdevēja noliktavas un nav izgatavotas pēc individuāla Pircēja pasūtījuma. Precēm, kuras izgatavotas vai pasūtītas saskaņā ar Pircēja individuālajām prasībām, izmēriem vai specifikācijām, atteikuma tiesības netiek piemērotas un tās netiek pieņemtas atpakaļ. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
Ja Preces ir sakomplektētas nepareizi, Pircējam ir tiesības apmainīt Preces 14 (četrpadsmit) dienu laikā, aizpildot atgriešanas veidlapu. Šādā gadījumā visus kurjerpasta izdevumus sedz Pārdevējs.
Ja Pircējs vēlas izmantot atteikuma tiesības, jāievēro šādi nosacījumi:
7.1. Atgriežamās Preces nedrīkst būt lietotas (ņemot vērā Preces specifiku). Ja atgriežamās Preces stāvoklis ir pasliktinājies nepareizas uzglabāšanas vai apstrādes dēļ no Pircēja puses, Pircējam nav tiesību izmantot atteikuma tiesības.
7.2. Pircējam ir pienākums saglabāt Preces oriģinālo iepakojumu. Ja iepakojums ir atvērts un nav saplēsts, prece tiks pieņemta. Savukārt, ja iepakojums atpakošanas brīdī ir sabojāts (saburzīts, saplēsts vai citādi bojāts), Pārdevējs ir tiesīgs ieturēt 50 EUR par katru atpakotās preču grupas iepakojumu no Pircējam atmaksājamās summas.
7.3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ir jālejupielādē atteikuma veidlapa no Pārdevēja mājaslapas, jāaizpilda to un jānosūta uz Pārdevēja e-pasta adresi info@m-lux.lv.
7.4. Pircējam ir jāsaglabā gan kurjerpasta dokumenti par Preces saņemšanu, gan pasta/kurjerpasta dokumenti par Preces atgriešanu Pārdevējam.
7.5. Sīkāka informācija par distances līgumu un atteikuma tiesībām ir pieejama Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) mājaslapā: http://www.ptac.gov.lv
7.6. Pārdevējs pārskaita naudu par atgrieztajām Precēm uz Pircēja norādīto bankas kontu atteikuma veidlapā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc Līguma izbeigšanas un atteikuma veidlapā norādīto Preču saņemšanas Pārdevēja noliktavā (Rīga, Kurzemes prospekts 3G, LV-1067), pamatojoties uz Pircēja iesniegto atteikumu. Piegādes izmaksas sedz Pircējs.
Pircējam ir pienākums atgriezt Preces Pārdevējam bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas Pārdevējam. Pēc atgriezto Preču saņemšanas Pārdevēja noliktavā, Pārdevējs apņemas nekavējoties, taču ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā, atmaksāt Pircējam visus no tā saņemtos maksājumus par Precēm, pamatojoties uz šo Distances līgumu.
9.1. Visām precēm, kas iegādātas interneta veikalā www.m-lux.lv, ir spēkā ražotāja nodrošinātā garantija un/vai noteiktais derīguma termiņš.
9.2. Ražotāja noteiktais garantijas periods ir LR likumā noteiktais periods 24 mēneši.
UZMANĪBU: Atsakoties no pakalpojumiem “uzstādīšana” un “uznešana uz stāvu”, izstrādājums zaudē garantiju (izņemot gadījumus, kad Reklamāciju daļa atzinusi rūpnīcas brāķi).
Ražotāja garantija neattiecas uz kosmētiskiem virsmas defektiem, kas atrodas zonās, kuras pēc izstrādājuma uzstādīšanas tiks pilnībā nosegtas un nebūs redzamas. Tas ietver, piemēram, nelielus skrāpējumus, iespiedumus vai citus vizuālus defektus uz metāla durvju rāmju apakšējām un sānu daļām, logu vai iekšdurvju rāmju sānu malām, kas montāžas laikā tiks iemontētas sienā, nosegtas ar apdares materiāliem, aplodām vai furnitūru. Šādi defekti neietekmē izstrādājuma funkcionalitāti, izturību vai paredzēto kalpošanas laiku un netiek uzskatīti par ražošanas defektu.
9.3. Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Pircējs var uzrādīt:
9.3.1. Pirkumu apliecinošu dokumentu (piemēram, čeku vai pavadzīmi);
9.3.2. Pārdevēja izsniegtu garantijas talonu.
9.4. Garantijas nosacījumi neattiecas uz preču papildpiederumiem (piemēram, aksesuāriem), rokturiem, kā arī uz eņģu trokšņiem, regulatora izregulēšanos vai blīvgumiju nolietošanos.
9.5. Ražotāja garantija nav spēkā, ja bojājumi radušies Pircēja vai lietotāja vainas dēļ, tostarp, bet ne tikai:
9.5.1. Precei ir garantijas plombu vai sērijas numuru bojājumi;
9.5.2. Prece nav lietota tās paredzētajām vajadzībām vai nav ekspluatēta saskaņā ar lietošanas instrukciju;
9.5.3. Konstatēti skrāpējumi, konstrukcijas bojājumi, prece kopta ar neatbilstošiem līdzekļiem, precē atrasti nepiederoši priekšmeti, pieļauta smilšu, putekļu iekļūšana vai citas pazīmes, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
9.5.4. Bojājums radies neatbilstīgas lietošanas ražotāja standartiem, krasu temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves vai ārējo faktoru (piemēram, kvēpu, dūmu, putekļu, mitruma, triecienu, skrāpējumu) ietekmes dēļ;
9.5.5. Izstrādājumā ir redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
9.5.6. Bojājumi radušies dabiska elementu nolietojuma gadījumos;
9.5.7. Precei ir izmantoti nestandarta piederumi, rezerves daļas vai izejmateriāli (piemēram, slēdzenes, cilindri u.c.), kurus ražotājs nav sertificējis lietošanai ar konkrēto preci, un šāda lietošana ir izraisījusi preces bojājumus;
9.5.8. Bojājumi radušies nepareizas preces transportēšanas rezultātā.
9.6. Gadījumā, ja Prece ir sabojājusies, Pircējam ir šādas iespējas:
9.6.1. Doties uz izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu);
9.6.2. Sazināties ar www.m-lux.lv klientu apkalpošanas speciālistu, kurš ieteiks labāko risinājumu.
9.7. Gadījumā, ja garantijas apkalpošana nav spēkā un Pircējs atsakās no maksas remonta, Pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un Pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja Pircējs piekrīt maksas remontam, diagnostikas izmaksas nav jāsedz.
Visi strīdi, kas rodas no šī līguma, tiek risināti mierīgā – sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīdi tiek risināti saskaņā ar Latvijas Republikas spēkā esošo likumdošanu.
Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pircējs veic pasūtījumu interneta veikalā www.m-lux.lv.